Avatar billede 555Peder Nybegynder
24. september 2009 - 15:13 Der er 1 kommentar

Bonjour tjeneste?

Hej Eksperter, (Hvilket jeg håber i andre er)

Jeg har skiftet lap top og kan ikke fo tjenesten Bonjour, som hører sammen med Itunes til at køre. Den er påkrævet til, at køre eksterne højtalere trådløst og remote funktion til Iphone.
På min tidligere pc, var det ikke noget problem.
Jeg får følgende fejlmeddelse:
Windows kunne ikke starte Bonjour tjenesten på lokal computer. Henviser så til logbog og fejlkode -1.

Håber der er nogen som, kan hjælpe. Har ærligt sagt ingen anelse, hvad jeg skal gøre.

Pft.
Peder
24. september 2009 - 20:51 #1
Velkommen til E. ...

Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Geninstall iTunes ?
og/eller
Klik på Start->Kør skriv Services.msc (C:\Windows\System32\services.msc) og klik OK.
Find Tjenesten
* Bonjour
Start, højreklik på den og vælg Starttype Automatisk.