Avatar billede noob2003 Nybegynder
23. september 2009 - 15:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

freelance Ubuntu haj søges

Søges en Ubuntu 9x haj til opsætning og vedligeholdse.

Da efterspørgelsen på *nix support er stigende, søger vi en freelance administrator med henblik på sigt en evt. fast ansættelse, så det vil være hensigsmæssigt og bo i nærheden af Varde, da vores serverpark er i nærheden af varde.

Minimumskrav :
Alder : min 18 år (gerne pensioneret *nix systemadministrator)
            lidt modsigende ved jeg godt ;)
System kendskab : TCP/IP route, Firewall, web, ftp, mail, mysql, spam /anti vira beskyttelse.

Ansøgning forgår via http://www.esportservers.dk/index.php?page=contact

Info der skal med er følgene.
Alder, Erfaring, timepris

På Forhånd Tak
Noob2003
Avatar billede MikkelHanson Nybegynder
23. september 2009 - 17:24 #1
Hvad er jeres minimum timepris, bare så man ikke spilder sin tid.
Avatar billede noob2003 Nybegynder
23. september 2009 - 17:32 #2
kan ikke sige timepris uden at kende kvalifikationerne, de 2 ting hænger samme.
Avatar billede osdata Nybegynder
24. september 2009 - 07:19 #3
Man får fejl på jeres side med send:
SMTP Error: Could not authenticate.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede noob2003 Nybegynder
03. december 2009 - 09:48 #4
manden er fundet