Avatar billede pokemaster Nybegynder
23. september 2009 - 01:28 Der er 6 kommentarer

Bedømmelse af site

Jeg kunne godt bruge noget feedback på, hvad der kunne gøres bedre på min side.

Adressen er www.FredericiaNews.dk

Tak :-)
Avatar billede WPCS Nybegynder
23. september 2009 - 06:07 #1
Jeg synes helt sikkert det er en fed side med lokale nyheder!

Pænt layout og nem at navigere i.

Kan ikke lige se hvad der skulle ændres
Avatar billede WPCS Nybegynder
23. september 2009 - 06:08 #2
Jo - en 'søgefunktion' mangler der, når der kommer mange nyheder.
Avatar billede maniactor Nybegynder
23. september 2009 - 08:16 #3
Et rss feed ville være dejligt :-).
Ellers synes jeg også siden lever op til det den skal. Der er dog noget over den der får mig til at synes det er en smule uoverskueligt. Jeg kan desværre ikke sætte ord på hvad det er, for det hele er delt op fint kronologisk.
Måske det mere er opbygningen af selve siden?
Avatar billede Weibrecht Nybegynder
25. september 2009 - 12:08 #4
Helt sikkert en rigtig fin og overskuelig side, hvor nyhederne er let tilgængelige. Jeg ville dog overveje at lave menuen lidt mere synlig og give den lidt mere plads. Lige nu er den lidt klemt mellem logo-banneret og nyheden.

Jeg ved godt at reklamen i toppen ikke kan fjernes. Den kræver bare alt for meget opmærksomhed på siden efter min mening, men det er der jo nok ikke så meget at gøre ved eller?
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
25. september 2009 - 19:29 #5
Jeg ville også skaffe mig af med reklamen i toppen, give menuen mere plads og sætte en søgefunktion på.

Så irriterer det mig også, at jeg kan klikke på et for stort område omkring dit logo. Der hvor der er rødt, skal man i min mening ikke kunne trykke. Det er ikke logisk og kun irriterende. Det giver også anledning til mange fejltryk.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
25. september 2009 - 19:41 #6
Jeg synes i øvrigt ikke, at dine hjørner er helt skarpe.