Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
21. september 2009 - 00:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse

(Flyttet fra anden kategori, og hertil)

Hej Eksperter

Jeg har lige købt mig et nyt joypad, og ville gerne ind og kalibrere det, men når jeg prøver det, så kommer der en fejl op der siger:

Microsoft Visual C++ Debug Library

Debug Assertion Failed!

Program: C:\Windows\system32\rundll32.exe
File: dbgheap.c
Line: 1011

Expression:_CrtIsValidHeapPointer(pUserData)

For information on how your program can cause an assertion failure, see Visual C++ documentation on asserts.

(Press Retry to debug the application)

Hvis jeg så trykker retry eller ignore

Kommer denne meddelse:

Windows værtsproces (Rundll32) er holdt op med at fungere.

Jeg kører med Vista 32 bit SP2
Det joypad der laver problemet er et Logic3 JP274 USB Rumble Game Pad.

Anyone?
Avatar billede jonner40 Nybegynder
21. september 2009 - 08:38 #1
Tilsyneladende kun Xp driver til det
men du kan da prøve den alligevel
http://www.logic3.com/drivers/
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
21. september 2009 - 08:49 #2
Den er prøvet desværre uden succes. Vista finder og installere controlleren. Det er når jeg går i kontrolpanel, Hardware & lyd, spilleenheder, så kommer den frem med en controller der hedder Logic3 12-button with vibration (ver. 3.1)(som er den jeg har), når jeg så trykker egenskaber, for at kunne kalibrere den, så kommer den frem med fejlmeddelelsen.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
21. september 2009 - 09:18 #3
Dobbelt klikker du på setup filen eller højreklikker du på den og vælger "kør som administartor"
Avatar billede jonner40 Nybegynder
21. september 2009 - 09:39 #4
Driver skal inst. og genstartes uden at gamepad er sat til
efter genstart sættes gamepad i usb port
(ref til manual)

så du skal lige afinst driver igen hvis ikke denne rækkefølge er fuldt
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
21. september 2009 - 09:39 #5
Har prøvet begge dele, og desværre igen uden succes. Når jeg har installeret driveren kommer der en mappe der hedder jp274 (det samme som controlleren), men den mappe er tom.
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
01. oktober 2009 - 08:00 #6
Jeg har nu sendt joypad tilbage til butikken, og de har givet mig penge, så den lukkes, tak for hjælpen ellers.