Avatar billede Martin-Vinstrup Nybegynder
20. september 2009 - 17:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

En der sider lokalt, og en der sider via "fjernpc" - kan det lade sig gøre?

Hej alle,

Er det muligt at være logget inden på hver sin bruge - hvor en sider ved selve serveren og en er logger ind via "fjern pc" (via rdp program)
Avatar billede mismis Nybegynder
20. september 2009 - 20:05 #1
du kan godt sidde lokalt på en pcer og der også er en anden på via remote , men i kan ikke være logget ind med 2 forskellige profiler på pceren,  i vil kun være på en og samme profil
og ham der sidder remote vil kunne se din skærm og styre din mus hvis du slipper din mus

i kan ikke sidde som flere bruger direkte på den samme pc på den måde
som om det var hver sin pc med hver sit indput.

mis
Avatar billede Martin-Vinstrup Nybegynder
27. september 2009 - 14:58 #2
Der tager du højste sandsynligt fejl! Det er en Terminal server og ikke en almendenlig Vista computer...