Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
20. september 2009 - 17:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelse

Hej Eksperter

Jeg har lige købt mig et nyt joypad, og ville gerne ind og kalibrere det, men når jeg prøver det, så kommer der en fejl op der siger:

Microsoft Visual C++ Debug Library

Debug Assertion Failed!

Program: C:\Windows\system32\rundll32.exe
File: dbgheap.c
Line: 1011

Expression:_CrtIsValidHeapPointer(pUserData)

For information on how your program can cause an assertion failure, see Visual C++ documentation on asserts.

(Press Retry to debug the application)

Hvis jeg så trykker retry eller ignore

Kommer denne meddelse:

Windows værtsproces (Rundll32) er holdt op med at fungere.

Jeg kører med Vista 32 bit SP2
Det joypad der laver problemet er et Logic3 JP274 USB Rumble Game Pad.

Anyone?
Avatar billede bertelbrander Praktikant
20. september 2009 - 20:05 #1
Der er en bug i programmet.
Programmet er måske lavet i C++, men ellers har problemet ikke rigtigt noget med C++ at gøre.

Det eneste råd jeg kan komme med er at forsøge at finde en nyere version af programmet, eller forsøge at køre programmet i kompabilitetsmode.
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
20. september 2009 - 22:47 #2
Det er jo ikke et decideret program, det er når jeg går i kontrolpanel, Hardware & lyd, spilleenheder, så kommer den frem med en controller der hedder Logic3 12-button with vibration (ver. 3.1), når jeg så trykker egenskaber, for at kunne kalibrere den, så kommer den frem med fejlmeddelelsen.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
20. september 2009 - 23:29 #3
Well, spørgsmålet hører stadig ikke hjemme i C++ kategorien.

Har du prøvet at opdatere driveren? Evt. fjerne den helt og installere den igen? Måske har de en nyere version på firmaets hjemmeside?
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
20. september 2009 - 23:38 #4
Har prøvet at slette og installere på ny, har prøvet at se efter en nyere opdatering, begge ting uden held. Hvis spørgsmålet ikke hører hjemme i C++ kategorien, hvor så? Når fejlmeddelelsen siger C++ går jeg ud fra at den hører hjemme her.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
20. september 2009 - 23:44 #5
I denne kategori diskuterer vi hvordan man laver programmer i C++, at dit program/driver tilfældigvis er lavet i C++ (som det meste af Windows) har sådan set ikke noget med dit problem at gøre.

Jeg vil mene at spørgsmålet hører hjemme her:
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-Vista/
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
21. september 2009 - 00:27 #6
Flyttet til anden kategori.