Avatar billede Slettet bruger
20. september 2009 - 12:44 Der er 1 kommentar

Kan ikke installere NOGEN versioner af MSN Messenger =s

Hej.
Da jeg købte min notebook, hørte MSN messenger med. Det var godt nok ikke den nyeste version, men jeg kunne godt bruge den uden problemer. Men så for ca. 1 uge siden, hvor jeg ville logge på, fik jeg besked på at opdatere til den nyere MSN, for ellers kunne jeg ikke logge på. Det gjorde jeg så. Den nyeste MSN (kan ikke huske version-nummeret) som jeg lige havde downloaded fungerede fint, men der var bare en masse personlige problemer med det, så jeg tænkte "JEG VIL HA' DEN GAMLE TILBAGE!"
Så ville jeg selvfølgelig først slette MSN fra Kontrolpanel, og der var ikke noget som hed "MSN MESSENGER." Kun "Windows Live." Men dén slettede jeg så. Så prøvede jeg at downloade en ældre version, men det kunne jeg IKKE, for den sagde, at jeg allerede havde en nyere version på min computer som jeg skulle slette. Men jeg har allerede slettet den alle de steder jeg kunne finde den! Så tænkte jeg bare: "nå," og prøvede så at downloade den nye (dårlige! x_x) igen herfra: http://download.live.com/messenger
Så gik installationen i gang, men til sidst kom der et vindue, hvor der stod noget i retning af: Vælg de programmer du vil installere.
Du har allerede følgende programmer:
MSN Messenger.
Mail.
Photo Gallery.
Movie Maker.
Toolbar.
Osv...
Den siger altså at jeg har MSN, så kan ikke installere den igen. Men hvad skal jeg gøre?

Ps. Hvis jeg nu får den nye version af Windows Live Messenger, kan jeg så godt få display billederne og webcam-pladsen flyttet tilbage til højre side af skærmen, da det er meget mere praktisk? Ligesom i gamle dage...
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2009 - 10:14 #1
Prøv først om du kan afinstallere alle dine Windows Live programmer. Hvis du ikke kan, så prøv og kør "Windows Installer CleanUp Utility" - http://support.microsoft.com/kb/290301

Prøv derefter igen af se om du kan fjerne alle Windows Live programmer og til sidst så om du kan installere Messenger igen.