Avatar billede Cr8300 Nybegynder
17. september 2009 - 20:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

-Q6600 OC'ed- Mangler en hjælpende hånd.

Har fulgt en guide jeg fandt herinde på siden til punkt og prikke og min OC køre ganske fint! (: men...

Den er 36 Idle, altså mens jeg skriver nu "Core temps"

Core 1 36
Core 2 36
Core 3 33
Core 4 33

Jeg smed den op på 320 FSB da jeg bruger Standard cpu køler... jeg vil gerne have en god luftblæsende køler til den, men er i tvivl om hvilken jeg burde anskaffe mig?

Problemet er.. med prime 95 kan den komme helt op på 73* grader med 100% load...

Håber i kan give mig en hånd med min køling!

På forhand tak.

Mvh. Cr.
Avatar billede Cr8300 Nybegynder
17. september 2009 - 20:56 #1
Okay, den kommer ikke op på 73* men 67-70* ved 100% load... er lidt i tvivl om...

Core 0 67

Core 1 65

Core 2 63

Core 3 63

I was wondering.. while doing Prime 95, i'm supposed to close all windows... ? it's under 100% load at all times... so windows / programs may stress it more? i'm a noob when it comes to this ;p

Opdagede først nu jeg skrev engelsk... dårlig vane, jeg kunne stadig godt bruge en anden Cpu køler.. bare for at være sikker..

håber i kan hjælpe.. så ikke der var point til "thread" vil gerne give flere hvis muligt.. første thread her.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
17. september 2009 - 22:20 #2
Stil samme spørgsmål på www.hwt.dk
der er masser af oc mennesker derinde
Avatar billede drenriza Nybegynder
18. september 2009 - 15:06 #3
Hvad for et bundkort har du? er ok godt at vide :)
Avatar billede Cr8300 Nybegynder
18. september 2009 - 16:02 #4
#3 Hvad for et bundkort har du? er ok godt at vide :)

P5K Se fra Asus (: - 775 socket.. mener jeg :b