Avatar billede elisen Nybegynder
12. september 2009 - 13:46 Der er 10 kommentarer

Sletning af mapper

Hey,. Jeg har slettet et program i tilføj/fjern programmer. Mappen ligger stadig på sin plads og når jeg prøver at slette denne går den i gang, men siger efter et stykke tid: Du skal have administratortilladelse for at slette denne mappe. Jeg trykker her "fortsæt". Den kører igen et stykke tid og kommer nu med denne boks: Du skal have tilladelse til at udføre denne handling. Du skal have tilladelse fra Casper-PC\Casper for at foretage ændringer af mappen. Jeg trykker "forsøg igen", men der sker ingenting.. hvordan får jeg slettet denne mappe?
Avatar billede off-line Nybegynder
12. september 2009 - 15:56 #1
Måske kan dette lille program klare det. Der skal som regel en
genstart til før det er i orden.
http://sitecenter.dk/jasveg/nss-folder/downloads/
Avatar billede off-line Nybegynder
12. september 2009 - 16:02 #2
Fjernede straks programmet, da jeg så, hvordan du behandler dem,
som forsøger at hjælpe dig. Derfor ingen hjælp fra mig.
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/elisen
12. september 2009 - 16:10 #3
*Enig* ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2009 - 16:31 #4
elisen
1.670 point (1.995 ude

http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 - kig her, og gør som der står. Når det er gjort vil vi gerne hjælpe.
Avatar billede elisen Nybegynder
12. september 2009 - 17:47 #5
God stil! ;).. Jeg tror jeg vil gå ud i det virkelige liv!
Avatar billede off-line Nybegynder
12. september 2009 - 17:58 #6
Ja det skulle du prøve, selv om det kan være en barsk oplevelse,
for dig at opdage, at du ikke er verdens navle, og at andre ikke
bare er til for din skyld, kunne det måske gøre dig mere voksen.
Så velkommen til virkeligheden, hvis du skulle få lyst.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2009 - 18:03 #7
#5 Hvis det er din indstilling, hvad laver du så herinde?
Avatar billede elisen Nybegynder
12. september 2009 - 18:05 #8
hehe.. jeg sidder da ikke og tuder hele tiden og føler mig personlig forfuldt eller hvad det er i gør! Jeg skiller bare virkelighed fra det her forum ;).. skal prøves drenge!
Avatar billede off-line Nybegynder
12. september 2009 - 18:18 #9
Du har åbenbart ikke læst - eller forstået ? stigers link.
Her er et direkte citat fra Ekspertens regler. Det siger det hele. Altså Læs og prøv at forstå:

":En bruger brokker sig over alle de point jeg har ude...

Grunden til det er meget simpel: Der er en lang række brugere herinde der hjælper med at alt kører så let og smertefrit som muligt.

Det kan godt være frustrerende at se en bruger, som ikke viser respekt for det arbejde der ligger bag et svar, og som undlader at lukke eller følge op på sine spørgsmål.

Herudover er der en lang række kompetente og erfarne brugere der - alene af den grund at du har så mange point ude - ikke vil hjælpe dig med dit spørgsmål, idet du giver udtryk for, at du er ligeglad med deres hjælp.

Tip: brug lidt tid på at lukke dine gamle spørgsmål, del de point ud der skal deles ud. Du kan finde de spørgsmål du har oprettet nederst i din profil."
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2009 - 18:56 #10
Skille virkelighed fra dette forum?

Hvorfor spilder du så vores tid, når vi er så flinke at vi prøver at hjælpe???