Avatar billede adonedj Nybegynder
10. september 2009 - 18:00 Der er 5 kommentarer

Søger Koder til Nyt Community Projekt

Kære Ekspert Bruger,

Jeg har arbejdet som Grafisk Designer i knap 8 år nu, og har længe ville lave mit eget community af en art. Jeg har utroligt mange ideer til hvad det kunne være, men ved også godt med mig selv, at det hele må begrænses til en.

Da jeg mest arbejder med grafik og design, søger jeg derfor en koder til projektet. Personen skal også bære en stor lyst til bygge en fed portal, samt have interessen for at holde den ved lige og opdatere sammen med mig. Derudover ser jeg gerne at personen skal være yderst stabil til at kode, og kunne lave de mest basale ting, som gør det muligt for os, and ændre og tilføje online via siden, med andre ord, et "CMS" system.

Jeg har stor interesse for dette, og er villig til at give mig selv samt min fritid 100%, for at få det til at lykkedes, og få en portal op, som på længere sigt, skulle kunne give en indkomst, denne vil selvf. blive delt mellem os, da dit arbejde, automatisk vil give dig 50% af al fortjeneste.

Jeg ved dette selvf. vil holde mange skeptiske, da jeg ikke giver megen info omkring projektet og hvad det omhandler/indebærer, derfor ser jeg meget gerne, at hvis du skulle have den mindste interesse, eller nysgerrighed, så KONTAKT mig, og vi kan snakke sammen om det. Jeg har MSN, og mail selvf. men ser gerne du lige skriver i denne tråd først, at du er interesseret og ønsker snakke videre, evt. smid din MSN så jeg kan tilføje dig.

Jeg håber det vil fange nogens interesse, da jeg har set der er utroligt mange gode kodere herinde, og samme gælder for mig, er du skeptisk over hvad jeg kan, og ønsker se lidt af mine værker, kan du gøre det her: http://www.djadone.com/DIGI

Takker mange gange for din/jeres tid,
Vanderkay
Avatar billede it-michael Nybegynder
11. september 2009 - 11:22 #1
Hej Vanderkay

Vi kan måske lave et samarbejde omkring kodningen af dit website, har du lyst til at diskuterer projektet nærmerer, så kan jeg kontaktes på michael@outsource-it-to-thailand.dk eller på min skype it-michael79

Hvis dit projekt er super potentielt bør du måske overveje at betale for en programmør, så indtægter tilfalder dig.

Sited kræver nok tid, men skulle ikke volde problemer for vores programmør.

Hilsen Michael

www.outsource-it-to-thailand.com
www.js-software.net
www.thaiitdevelopment.co.th
Avatar billede adonedj Nybegynder
11. september 2009 - 15:40 #2
Har du ikke MSN? Kunne bare ikke forstå på dit svar om den mail blot var til mail, eller til msn :)
Avatar billede it-michael Nybegynder
12. september 2009 - 05:00 #3
Hej Igen

Personligt mener jeg at hvis du er ved at lave et nyt hi5 eller andet hit, hvorfor dele ud og miste en mulighed for at dels styre og siker der rigtige udvikling af dit site. jeg har ledet programmeringen af flere community sites.

Vi er interesseret i at lave arbejdet, kodningen, og hvis det er super intersant måske indgå et samarbejde.

Hilsen Michael

www.outsourc-it-to-thailand.com
Avatar billede adonedj Nybegynder
14. september 2009 - 00:31 #4
Kære Michael,

Af hvad jeg kan forstå, er "i" et firma? er desværre ikke det jeg søger, men nærmere en enkel person med interesse for et sådan projekt, som kan arbejde med det i fritiden.

Vanderkay
Avatar billede adonedj Nybegynder
17. september 2009 - 06:12 #5
Ingen andre interesseret?