Avatar billede thewebmaker Nybegynder
08. september 2009 - 20:30 Der er 2 kommentarer

Filmenes iTunes?

Hej eksperter.

Jeg står og leder efter og program som kan det samme som iTunes kan med sange, dog med film i stedet.
Jeg kunne godt tænke mig at kunne oprette f.eks. en serie, med de forskellige sæsoner og episoder, dvd cover osv., lidt ligesom iTunes gør det med et album.
Jeg synes ikke iTunes film funktion er tilstrækkelig, da det er bøvlet først at skulle konvertere ens film til .mov filer, derefter at få en meget ringe film kvalitet.

Har kigget længe efter et sådan program, men synes ikke jeg har fundet noget som løser mit behov :(

Mvh. Jesper.
Avatar billede Locodk Nybegynder
09. september 2009 - 00:57 #1
Er det playlist funktionaliteten du søger? eller egentlig bare et film katalog?

Du må meget gerne beskrive dine behov lidt nærmere :)
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
04. oktober 2009 - 12:40 #2
Jamen egentligt begge dele? Vil gerne have playlisten, men også den visuelle oversigt, ligesom iTunes kan gøre det med dine musik albums osv.
Programmet skal understøtte .avi filer osv, så man kan ikke skal til og konvertere osv.

Det ville også være fedt hvis programmet ikke behøvede at køre i fuld skærms visning.