Avatar billede mie123 Nybegynder
08. september 2009 - 16:49 Der er 2 kommentarer

Ingen farve ved udskrift på canon pixma IP4000

Der kommer ingen farve på mine udskrifter, jeg har forsøgt at lave de rensninger som er muligt via egenskaber uden held.
Den trækker papiret igennem maskinen som normalt, men papiret er blankt når det kommer ud.

Min kollega har en canon pixma magen til, og har været forbi med hans printhoved. Det kam der heller ikke nogen farve ud af, og det værste er, at nu virker hans heller ikke.
Er der nogen der kan give mig en forklaring på problemet?
Avatar billede straedet Nybegynder
08. september 2009 - 23:12 #1
Da jeg købte min tilsvarende printer, lovede forretningen, at de ville damprense dyserne, hvis de blev tilstoppet. Jeg har dog ikke haft brug for at få det gjort. Desværre er forretningen Datanord lukket.
Avatar billede mie123 Nybegynder
09. september 2009 - 18:22 #2
Jeg har konkluderet at der ikke er tale om at dyserne er tilstoppede, netop fordi at jeg har prøvet med et andet printerhoved.

Jeg har efterfølgende kontaktet canon Danmark, som mener at det er noget elektronik der er defekt - evt. printerpladen.