Avatar billede taishi Nybegynder
12. juli 2001 - 16:26 Der er 2 kommentarer

TNT forsendelse

Da min Yamaha brænder gik i stykker for 3 måneder siden, sendte jeg et RMA skema ind, og de sendte mig en ny brænder. Det er så meningen at jeg skal sende den defekte ind, men jeg fatter ikke hvordan jeg skal gøre..... På vejledningen står der at jeg skal kontakte det nærmeste TNT-depot(det kan jeg da godt finde ud af..) og der står noget angående et \"consignment note\"(fragtbrev). Nu er jeg helt begynder til det her, så jeg ved ikke hvad der er fragtbrevet. Jeg har fået 3 skemaer, og ingen af dem er et fragtbrev. så jeg er helt lost. Er fragtbrevet noget jeg får af TNT-depotet, når de henter min pakke?
Der står at jeg skal udfylde en masse ting på det fragtbrev, så jeg kan jo ikke sende den uden.
Plezz Help Me!!!
Avatar billede lunder Nybegynder
12. juli 2001 - 16:28 #1
Prøv at kigge på en eventuel hjemmeside... søg evt. hos jubii eller yahoo og se om de har en support side/mail
Avatar billede handmade Nybegynder
12. juli 2001 - 16:53 #2
Hmm, faktisk er de da Yamaha der har et problem og ikke dig. Hvis de vil ha deres defekte brænder, må de da selv afhente den eller gøre det muligt for kunden at sende den uden problemer. Deres bureaukrati er deres egen hovedpine!!