Avatar billede adonedj Nybegynder
06. september 2009 - 01:11 Der er 1 kommentar

Mediegrafiker Elevplads Søges (Aalborg & Omegn)

Hejsa Allesammen,

Jeg har i nogle måneder nu forgæves søgt til højre og venstre, for at finde mig en elevplads inden for faget Medierafiker (Dette kræves for at kunne komme ind på uddannelsen, at man har en elevplads).

Derfor har jeg valgt at oprette denne tråd, da man kunne være heldig at finde en venlig sjæl som kender en, som kender en, osv. som kunne bruge mig :)

Jeg har arbejdet med grafik i en del år efterhånden, og har god kendskab til de mest brugte programmer i branchen idag. Jeg ved godt at dette højst sandsynligt ikke bliver til meget, men er det dét man vil, skal man også være villig til at gøre alt for det kommer til at ske. Så skulle i kende en som arbejder i branchen, eller ejer eget firma eller hvad end det måtte være, som har lidt indflydelse, eller tager imod elever, så vil jeg utroligt gerne hører fra dig.

Min portfolio & værker kan findes på:
http://www.djadone.com/DIGI

Og jeg kan kontaktes enten i denne tråd eller på mail:
info@djadone.com

Jeg takker mange gange for din tid, og jeg undskylder mange gange hvis dette er posted det forkerte sted, er ikke bruger herinde normalt, men fandt min gamle bruger frem og tog chancen.

Mange venlige hilsner
Anders Jakobsen
Avatar billede adonedj Nybegynder
08. september 2009 - 22:17 #1
Tror sku jeg kom til at poste det forkerte sted, er der en administrator som kan flytte tråden til det rette sted?

Takker på forhånd.