Avatar billede darkwader Juniormester
05. september 2009 - 21:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

sted hvor jeg kan lægge billeder i et lukket forum

Hej
Jeg har brug for et sted hvor jeg kan lægge billeder i støreles orden 700 mb som kun en lukket gruppe kan se.

Nogen gode forslag uden at det koster en formue

MVH
Darkwader
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2009 - 21:29 #1
Er hurtig søgning på Google fandt denne side:
http://www.transferbigfiles.com/
1GB upload med password. Send password og link til den lukkede gruppe.
Avatar billede darkwader Juniormester
05. september 2009 - 22:12 #2
Hmmm Så vidt jeg kan se kan man kun sende store filer der. Man kan ikke have liggende en stor mængde billeder i en lukket gruppe som kun en lukket gruppe af menesker kan se. Det er det spørgsmålet går ud på.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. september 2009 - 22:15 #3
Eller http://picasa.google.dk/
Også 1GB
Avatar billede vejmand Juniormester
05. september 2009 - 22:17 #4
darkwader >> Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede darkwader Juniormester
05. september 2009 - 23:40 #5
Ja se nu er i på sporet af noget der ligner noget :-)

Jeg har kigget lidt på det. Er der nogen der fortælle mig hvordan jeg tilføjer venner i picasso. Og betyder det at når der ikke offtentlig. At det så kun er vennerne der se det

På forhånd tak

Og nå ja for bemærkningen om kommentare kontra svar. - Så er den vinkel fremover :-)

MHV
Darkwader
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2009 - 00:58 #6
Ja, det er korrekt.
Du oploader "Ikke offentlig" og bagefter klikker du på Del
Her indtaster du e-mail adresser på dem som skal have adgang, og de får en invitation til at se dit web-album.
Avatar billede jensgram Nybegynder
06. september 2009 - 11:16 #7
Det samme kan du gøre med Dropbox: https://www.getdropbox.com/

2GB og så kan du bruge det som back-up i samme omgang. Works like a charm i Win og Ubuntu. Påstår at understøtte Mac :)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2009 - 12:32 #8
Hvis du går ind under min profil, og sender mig din e-mail adresse, så vil jeg sende dig en invitation til et web-album jeg har uploadet "Ikke offentlig".
Så kan du se hvordan det funker.  :-)
Avatar billede darkwader Juniormester
06. september 2009 - 21:29 #9
Hej

Det var løsningen :-)
Nu skal der udeles point. Hvis du skriver svar vil dele ud med rund hånd :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2009 - 21:47 #10
Jamen, så kommer her et "Svar".
Godt det kunne bruges.  :-)