Avatar billede rmjdk Nybegynder
04. september 2009 - 10:32 Der er 2 kommentarer

Mystisk XML exception

Hejsa

Jeg får en mystisk XML exception jeg ikke rigtig kan finde noget om på google.

Unhandled Exception: System.InvalidOperationException: "There is an error in XML document (31, 91). ---> System.Xml.XmlException: An error occurred while parsing EntityName. Line 31, position 91."

I mit xml dokument ser linje 31 fra karakter 85 til 100 således ud:
tostart=true&la

Når cursoren står på karakter 91 er det altså mellem 'r' og 't'.

Hvad går det lige ud på???
Avatar billede rmjdk Nybegynder
04. september 2009 - 10:39 #1
Længere henne i strengen var der et '&' (karakter 107), det har jeg skiftet til & og det ser ud til at virke. Xml deserialisering burde selv konvertere til '&' inden eksekvering så urlen virker, ik?
Avatar billede kalp Novice
04. september 2009 - 11:07 #2
korrekt