Avatar billede RWarming Nybegynder
02. september 2009 - 23:00 Der er 3 kommentarer

Macbook white mini DVI til Video (component)

nogen der kan hjælpe med med at få et video signal fra min macbook til tv.?
det eneste krav er at det skal være til et component-kabel (det runde gule stik)

Min Macbook er købt Januar 2009, og kan derfor ikke bruge appels adapter stik som går fra mini dvi til video.
Avatar billede jannick2400 Nybegynder
10. september 2009 - 11:49 #1
hvorfor kan du ikke bruge adapteren fordi den er købt i 2009 det giver ingen mening??
Avatar billede jannick2400 Nybegynder
10. september 2009 - 11:51 #2
er der hdmi eller dvi/vga port i dit tv? og er der et composite video stik i din bærbar?
Avatar billede RWarming Nybegynder
10. september 2009 - 16:01 #3
Ja ved heller ikke hvorfor den ikke kan det... læste det på apple's hjemmeside..

mit TV har kun composite -in