Avatar billede mobilbruger Nybegynder
01. september 2009 - 22:39 Der er 5 kommentarer

Kopier en MMS

Det må simpelhen kunne lade sig gøre! Jeg bokser med at kopier en modtaget mms på min mobil - Nokia 6300 og over til min computer. Hvorfor er det så ualmindelig svært?
Avatar billede staal84 Nybegynder
01. september 2009 - 23:01 #1
Hvad med Nokia PC-Suite og overføre med kabel eller bluetooth?
Kan det ikke lade sig gøre?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. september 2009 - 23:03 #2
Kan du ikke bare sende den som e-mail til din computer?
Avatar billede mobilbruger Nybegynder
02. september 2009 - 12:59 #3
Tak Nokia PC_suite klarede sagerne:)
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2009 - 13:13 #4
mobilbruger >> Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede staal84 Nybegynder
02. september 2009 - 13:30 #5
Lyder til at jeg kan lægge et svar for min lille reklame for Nokia PC-suite.