Avatar billede Majlund-88 Praktikant
31. august 2009 - 08:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af TV ( Sony LCD 40" )

Heej.. Jeg overvejer at købe denne her model :

http://getmore.dk/k%c3%b8b-sony-kdl-40v5500---4-billig/lcd-tv/kdl40v5500_132210_p.html

Er det nogen som jeg kan blive glad fro eller er det noget være bras?

Sys den er temlig billig.. og så er der i teksten står "Nyd billeder med imponerende dybde og klarhed, optimal kontrast, levende farver og mere virkelighedstro nuancer med BRAVIA ENGINE 3"

Altså Bravia Engine 3.. mener at det er rimlig godt.. Men prisen ligger kun på 5.500kr ca.. så det undre mig lidt.. men måske er det bare god og billig?

Hva siger i ??
Avatar billede nissen2630 Novice
31. august 2009 - 09:14 #1
Jeg kan varmt anbefale dig et Sony købte selv et 40" for 4 år siden og er stadig utrolig glad for det.
Kvaliteten på billedet er meget skarp og klar i farverne.
Jeg kan ikke forestille mig at de med tider er blevet ringere :-)
Avatar billede Majlund-88 Praktikant
31. august 2009 - 09:16 #2
Ja, men nu mener jeg bare om denne her er det værd? Om den har alt det der skal til.. og at det er et tv som ligger over standarden.... Vil den har et lækkert billed?.. Bare om det er en godt køb for selve DETTE tv.

Men tak fro et hurtigt svar :)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
31. august 2009 - 09:35 #3
Helt klart et tv der kan anbefales - den har full HD - samt mpeg 4 digitaltuner, altså du behøver ikke en digitalboks for at se det nye tv signal.
Det bedste ville dog være hvis du kunne tage ud i en butik og få set på hvordan kvaliteten er - men sony plejer altid at have deres kvalitet i orden :)
Avatar billede Jensen DK Novice
31. august 2009 - 13:08 #4
Helt klart et godt køb, og så i tilgift det bruger mindre strøm end mange andre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2009 - 21:54 #5
Køb du blot den.
Ja den er billig - normalpris er (vejl.) kr. 7999,- :)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
25. marts 2010 - 08:27 #6
Skal der aflægges svar? :)
Avatar billede Jensen DK Novice
25. marts 2010 - 12:55 #7
Det Sony er måske en smule dyrt, købte i november et sony 40W 5500 med internetadgang for 6900,00kr i Fona.
Avatar billede Jensen DK Novice
25. marts 2010 - 12:59 #8
Jeg syntes heller ikke at Majlund-88 er særlig god til at vende tilbage og samtidig afslutte sine spørgsmål, så point giver han nok aldrig.
Avatar billede Majlund-88 Praktikant
05. maj 2010 - 11:38 #9
fg
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2010 - 17:28 #10
point giver han nok aldrig.

Ufatteligt, at han så selv tager point... igen!!!