Avatar billede fengzebabz Nybegynder
30. august 2009 - 17:26 Der er 3 kommentarer

Reason 4 installationsproblemer

Kære Eksperten.

Jeg har førhen brugt programmet "Propellerhead Reason" version 4 på min gamle XP-laptop. Men nu har jeg formateret, og nu gider den ikke åbne programmet. Den installerer og det hele, men så står der "The application can not run because of an unexpected error."

Det har jeg aldrig været ude for. Jeg har prøvet en milliard ting, og det ser ikk' ud som om der er andre med samme problem.

I need your help, Experts

På forhånd tak
fengS
Avatar billede kgkg Nybegynder
30. august 2009 - 20:02 #1
Står der noget i eventloggen.
Avatar billede fengzebabz Nybegynder
30. august 2009 - 20:49 #2
Hvor finder jeg eventloggen?
Avatar billede fengzebabz Nybegynder
30. august 2009 - 20:55 #3
Her er et svar : - )