Avatar billede eXcluzive Nybegynder
25. august 2009 - 22:08 Der er 3 kommentarer

søger efter en partner

Hej alle sammen,
jeg har et projekt som hedder http://it-community.dk/. Ideen er beskrevet lidt her http://it-community.dk/page/about/, men kort sagt vil laver nemmest blogs hvor folk kan deles med det de har lavet, på siden virker karma/rating system hvor man åbner for flere muligheder hvis man er aktiv eneste man skal - sætte noget i diskussion (ved godt der findes mange sider med samme ide), men her skal være anderledes.
Person som jeg mangler skal tror på ideen og have lyst og tid til sammenarbejde.  hvis nogen er interesseret så kontakt mig på msn: webmaster@excluzive.net for mere detaljer.
og velkommen med nogen forslag eller hvad i sys om det.
Avatar billede eclipse89 Nybegynder
25. august 2009 - 22:57 #1
Reklamer, reklamer, reklamer! Der mangler simpelhen en indtjenings mulighed..

Tradedoubler.dk
Avatar billede eXcluzive Nybegynder
25. august 2009 - 23:28 #2
indtjening for hvem? bruger?:o eller tror du der er ikke mulighed for indtjening fra administration side? kan godt sige at der er
Avatar billede eXcluzive Nybegynder
30. august 2009 - 13:56 #3
ikke nogen har interesse? vi snakker om nogen penge.