Avatar billede daffey Nybegynder
24. august 2009 - 14:48 Der er 5 kommentarer

Mail og signatur billede

Mit firma bruger vores logo i alle vores signature (som gif). Det er kommet mig for øre at det kan resultere i at nogle spamfiltre æder mailen. Er det bedre at bruge jpg eller andet format til dette formål?

Tak
Avatar billede htmlkongen Novice
24. august 2009 - 15:52 #1
Jeg har gode erfaringer med at lave en HTML fil lokalt (hvis ikke du bruger online exchange) - og så link til billedet som ligger på din hjemmeside :-) Så er den ski´ slået :-)
24. august 2009 - 20:27 #2
... Visse E-mail programmer (M$ Outlook 2007 mm.) vil blokere for billeder som link; bliver bare vist som [X] ...
Avatar billede htmlkongen Novice
24. august 2009 - 20:38 #3
Du kan også lade være med at linke - og bare lave en JPG fil? Det plejer også at virke. Det kører jeg selv med midlertidig.
Avatar billede daffey Nybegynder
24. august 2009 - 20:48 #4
kører gif lokalt, er ikke linket og der opstår problemet åbenbart nogle gange.
Avatar billede clevsen Nybegynder
26. januar 2010 - 10:12 #5
Hey.. Jeg har fået lave en skabelon hos www.mailsuit.com hvor jeg samtidig kan styre indholdet hos alle brugere fra en browser.. det styrer og er billigt..