Avatar billede mickeychristiansen Nybegynder
23. august 2009 - 21:20 Der er 3 kommentarer

InDesign

Jeg har netop installeret InDesign CS2 på min computer. Men når jeg skal skrive tekst og trykker "enter/return" forsvinder al teksten, istedet for at lave ny linie. Er der nogen der har prøvet dette før eller ved hvad det kan skyldes...?
Avatar billede arminc Nybegynder
24. august 2009 - 11:59 #1
Hej Mickey

Måske løsningen findes her
http://www.justskins.com/forums/text-frame-contents-keep-disappearing-99013.html

jeg kunne forestille mig at teksten bare "skubbes" under det visuelle område.
Avatar billede audiotribe Nybegynder
26. august 2009 - 12:30 #2
Hej Mickey,

Det er fordi din tekst boks ikke er stor nok, du får sikkert også et lille rødt kryds i højre af tekst rammen, når du trykker enter, hvilket indikerer at der er tekst der "rager" uden for rammen!

Så du skal bare trække i et af hjørnerne at tekst boksen for at gøre den større.

Håber det er forståeligt!

/ Thomas
Avatar billede mickeychristiansen Nybegynder
27. august 2009 - 10:46 #3
Hej Arminc

Tak for dit svar og jeg fandt løsningen via dit link....tusinde tak. Det var fordi numlock var aktiveret....ganske enkelt.