Avatar billede DanishDove Nybegynder
23. august 2009 - 15:03 Der er 5 kommentarer

Xbox 360, nyt HD-ready tv, tv-bord og sofa ELLER iMac 20" opgraderet med diverse ting - jeg er helt forvirret

Hello.

Jeg har nu sparet op i lang tid, fordi jeg i lang, lang tid har ville ha' en Mac, om det så er en MacBook Pro eller iMac er ligegyldigt. Nu kom jeg så i tanke om, hey - jeg skal jo flytte på et tidspunkt og det kunne være rart, at have nogle af de ting, man plejer at købe, når man er flyttet, som fx sofa, nyt tv, konsol så man kan chill med vennerne osv.

Så jeg er i et dilemmma, et kæmpe dilemma. Spørgsmålet lyder dumt, men jeg ved ikke, hvad jeg skal købe. :-(

Enten et nyt HD-ready tv (32"), xbox 360 elite med massere af spil (selvfølgelig ny), et tv-bord, ny sofa og hvad der ellers er tilbage af penge må gå til noget andet tilbehør.. ELLER en iMac 20" fra Apple.com opgraderet fra 2GB DDR3 RAM til 4GB DDR3 RAM med iWork 09' og iLife 09' samt remote controller, så jeg kan bruge den som en mediacenter.

Hvad ville i købe, hvis i var i min situation (nok dumt at spørge sådan, hvis I allerede har en Mac eller en Xbox, stort tv osv. men forstil jer, at I hverken har Xbox 360 eller Mac). :-P
Avatar billede DanishDove Nybegynder
23. august 2009 - 15:05 #1
Nå ja.. manglede at tilføje "og cinema sæt" til overskriften ved det første.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2009 - 17:34 #2
Tv, xbox m.m.

Så er du ikke så begrænset :)
Avatar billede vunde Nybegynder
23. august 2009 - 18:22 #3
...og hvis du skal købe en mac, så gør det ikke over apple.com.. Så gå ned i din lokale humac eller anden apple sælger.. Så er du bedre stillet..
Avatar billede DanishDove Nybegynder
23. august 2009 - 18:33 #4
Hvis det blev iMac ville jeg købe den over Apple, fordi jeg har hørt så meget dårligt om Humac generelt (selvom der ligger en her i Odense, hvor jeg bor).

http://www.trustpilot.dk/review/www.humac.dk :-(

Desuden skal det siges, at jeg ikke ville bruge iMac'en til at game så meget på, da jeg programmere og designer. :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2009 - 20:26 #5
Om han køber den på applestore eller ej, har ikke det store at sige, for går den i stykker, er det stadig Humac der har servicen :)