Avatar billede jkjaers Nybegynder
17. august 2009 - 18:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg DVD ud af lukket DVD-Rom drev?

[B]Hvordan får jeg DVD ud af lukket DVD-Rom drev?[/B]

Min KISS 1600 har spist en biblioteks-DVD (som i øvrigt koster 350,- grundet udvidede rettigheder) og der er intet der tyder på at den vil spytte den ud. Jeg åbnede kassen og opdagede til min forbløffelse at der sad et Samsung DVD-Rom-drev i.

Når jeg trykker eject sker der intet. Har checket begge kabler. Da jeg primært bruger netværksdelen i KISSen som stadig virker har jeg ikke vildt lyst til at bruge et brækjern.

Kan men ved hjælp af jumpers eller andet få spyttet disken ud?

Nogle forslag?

På forhånd tak!
[B]Jesper[/B]
Avatar billede htmlkongen Novice
17. august 2009 - 18:40 #1
Hey. Sidder der et lille bitte hul som du kan stikke en spids nål ind i?
Avatar billede roadrunner-2860 Nybegynder
17. august 2009 - 19:19 #2
der plejer at være et lille hul i nærheden af knappen, du tager en papir clips og retter den ud, den stikker du ind i hullet ca 1.5 cm ind der møder du modstand, nu trykker du lidt mere og skuffen er til at åbne
Avatar billede jkjaers Nybegynder
18. august 2009 - 06:31 #3
Tak for buddene. Desværre var der ikke noget hul, så jeg besluttede mig for at pille drevet helt ud. Derefter kunne drevet skilles ad med en skruetrækker, så nu er det alligevel lykkedes mig at få DVDen ud.

Spørgsmålet lukkes