Avatar billede kobber Nybegynder
17. august 2009 - 17:29 Der er 3 kommentarer

Muligt skift til stationær. Hvad kan jeg få for min bærbar?

Jeg overvejer at skifte min bærbar ud med en stationær, da min nye netbook opfylder mine behov når jeg er på farten. Men hvad kan jeg sælge min bærbare for?

Specs:

- 2GHz
- Intel Core 2 Duo T7300
- 4 GB RAM
- 120 GB SATA HD (7200 rpm)
- Nvidia GeForce 8600m GS
- 15" (1280x800) glare
- TSST corp. CD/DVD brænder
- 4 x USB, 1 x FW
- Realtek Gigabit netkort/Intel wireless
- 6- cellet batteri

Designet er kedeligt, men maskinen arbejder fantastisk. Jeg arbejder med audio-sequenzers og billedredigering, og den har fungeret stabilt hver gang (på trods af Vista).

Hvis det er muligt, vil jeg finde én der er frisk på en byttehandel, men hvad kan jeg ellers få for ovenstående?
Avatar billede htmlkongen Novice
17. august 2009 - 18:43 #1
Mærke?
Avatar billede kobber Nybegynder
17. august 2009 - 18:50 #2
Nå ja...

Det er en model "Arcane" fra Nova Data.
Avatar billede htmlkongen Novice
17. august 2009 - 18:59 #3
2000-3500 afhængig af stand/køber/ansvar/slid ville være mit bud :)