Avatar billede apex Nybegynder
14. august 2009 - 21:33 Der er 2 kommentarer

IBM Ideapad S10e - billigst?

Hej,

Er der nogle der ved hvor man billigst kan købe denne model? (fra ny af).

De steder jeg har fundet den, der er den faktisk dyrere end den nye model der er kommet med.
Avatar billede xdjice Nybegynder
14. august 2009 - 21:35 #1
kan du give os et link på hvor du har fundet den?
Avatar billede apex Nybegynder
14. august 2009 - 21:44 #2
Først og fremmest på EDBpriser.dk - som jo burde afspejle markedet.

Så tjekkede jeg bare tilfældigt Merlin, fordi jeg mente at have set den til billige penge engang. men der koster den nu 3.155,-

... og så var det jeg vil spørge jer på eksperten.

Skal lige siges at det er den sorte jeg er interesseret i, som umiddelbart også er dyrere end en i hvid eller rød.

Den nye S10e-2 kan fås for 2.555,, og den gamle koster 2.750,- på EDBpriser.dk