Avatar billede malula Nybegynder
11. juli 2001 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Stifinder - laaaangsom !!

NT server - win 98 arbejdsstationer - har længe fungeret perfekt men... nu tager det 10 minutter for arbejdsstationerne at få gang i stifinderen !  hvad i hulen kan der være sket - hvad skal jeg \"rode\" i for at få tingene tilbage til normal!  Programmer i øvrigt via netværket fungerer helt fint.
Avatar billede seider Nybegynder
11. juli 2001 - 16:26 #1
ahr du rettet i din hosts liste sådan at windåse 98 makinerne kender nt box\'en ?

og du har sikkert bare opdateret nt med service pack 6 *S*

eller

hentet en security patch
Avatar billede seider Nybegynder
11. juli 2001 - 16:26 #2
det samme gælder hvis du har været på www.windowsupdate.com på din 98 uden at tage nt med i samme ombæring.
Avatar billede seider Nybegynder
11. juli 2001 - 16:30 #3
glemte lige at sige at hvis du har mange 0 størelse tmp filer (start-> søg efter filer !) tager det windows 98 længe om at komme i omdrejninger, det samme gælder hvis du har cd-rom drev eller netdrev stifinder ikke kan finde, endeligt er der profiles og skrældespanden.

www.fotx.net/seider
Avatar billede malula Nybegynder
11. juli 2001 - 18:35 #4
Seider - tak - selvfølgelig en update - hvor dum kan man være - men det hjalp under alle omstændigheder så du får hele dynen. mvh