Avatar billede flol Nybegynder
06. august 2009 - 13:47 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

PS/2 Mus til USB Problemer

Hej.

Jeg har et lille problem jeg håber i kan hjælpe mig med.

Jeg har lige fået mig en bærbar pc, men mangler en mus.
Så tænkte jeg at jeg bare kunne købe en "PS/2 to USB" stik, så jeg kunne bruge min mus fra min gamle stationær pc, i min nye barbær. Men det viser sig at når jeg så prøve at sætte stikket sammen med musen og ind i usb'en på barbæren sker der intet ? :/

musemarkøren står bare stille og vil ikke rykke sig..

Det er sådan et stik jeg har købt mig:
http://www.dustinhome.dk/pd_5010012738.aspx
06. august 2009 - 14:48 #1
(Du burde da mere have skaffet/købt dig en frisk USB Optisk mus istedet?)

Du ka' FÅ en af mig for 2 x bajer *S*
Avatar billede flol Nybegynder
06. august 2009 - 15:16 #2
Hehe, ja det burde jeg nok bare ha købt istedet.

Men hvis man nu kunne få dette til at fungere, ville det jo være dejligt at spare de penge ;P
Avatar billede ThomasBredahl Nybegynder
06. august 2009 - 15:39 #3
jeg må tilslutte mig karise_larry`s betragtning - køb en usb mus til formålet inden at du kaster din nye bærbare ud af vinduet i raseri.
Avatar billede newcommer Nybegynder
06. august 2009 - 16:06 #4
Du vil køre din mus som en USB mus ok. Har du i bios set efter
om alle USB enheder er sat til? er de ikke det, kan du ikke
køre din mus på den måde. men eller kan det lade sig gøre.
Avatar billede flol Nybegynder
06. august 2009 - 19:49 #5
Nej gider ikke bøvle med det mere, jeg køber bare en ny mus.
men tak fordi i prøvede at hjælpe. :)
Avatar billede newcommer Nybegynder
06. august 2009 - 19:57 #6
Derfor skal USB sgu da alligevel være slået til i bios!
Avatar billede flol Nybegynder
06. august 2009 - 20:01 #7
Ja men det er de også :)
Skal du ha point'ne? så kast et svar...
06. august 2009 - 20:26 #8
Naaaaa - læg selv et [svar] og la' os alle dele...
Avatar billede ksoren Nybegynder
06. august 2009 - 20:34 #9
Hvad er det for en mus? Den skal specifikt understøtte usb for at det virker
Avatar billede flol Nybegynder
07. august 2009 - 10:17 #10
Avatar billede ksoren Nybegynder
07. august 2009 - 11:01 #11
Okay, så er det nok ikke musen. Den burde understøtte både ps2 og usb
Avatar billede newcommer Nybegynder
07. august 2009 - 12:22 #12
Får ikke mails fra Eksperten:(

Nej tak, jeg vil ikke have point. Ville bare påpege, at hvis
du ville købe ny mus, kun for at undgå at gå i bios, ville du alligevel have det samme problem, hvis musen ikke var slået til der.