11. juli 2001 - 15:25
Der er
22 kommentarer og 1 løsning
cisco 677
Jeg har en cisco 677 men jeg kan af en eller anden grund lige pludselig ikke få hul igennem port 21 til en win2000 maskine den er sat til at sende den til den rigtige ip, hvad kan der være i vejen?
Annonceindlæg fra Novataris
Vejen til devops med Bavarian Nordic
Bavarian Nordics vækst blev starten på et DevOps-samarbejde med Novataris for hurtigt at kunne tilpasse IT-organisation til forretningen.
7. december 2023
Prøv at reboote den - den laver det nummer en gang i mellem - har selv en
Cybercity har lavet fejl på deres hjemmeside ! Du skal skrive følgende til routeren: set nat entry add 10.0.0.2 21 0.0.0.0 21 tcp set nat timeout tcp nego 300 write reboot
hvad står set nat timeout tcp nego 300 for?
fiskesuppe may i have your attetion, please! Er det en fejl der har været der det sidste halve år og hvad bevirker det, er det noget timeout. Skal lige siges at min router har kørt upåklageligt siden starten!
Er lige med på en lytter...´ *s*
set nat timeout tcp nego 330 står for: Kan den \"Nat\" ikke finde sin destination på TCP adressen indenfor 300 Sekunder skal den time ud.. dvs stoppe med at lede..
Tak for oplysningen, jeh har sat den site ind under foretrukne.
På cybercitys hjemmeside står der at man skal skrive følgende for at forwarde en entry: set nat entry add 10.0.0.2 21 din.wan.ip.adresse 21 tcp set nat timeout tcp nego 300 write reboot Og at din.wan.ip.adresse skal erstattes med din eksterne ip i stil med 212.242.xxx.xxx. Men det vil virke bedre hvis man indsætter 0.0.0.0 PS. Fejlen har været der i lang tid, der har også været andre fejl, men dem har jeg ringet og fået rettet.
11. juli 2001 - 16:17
#10
det er da rigtigt nok opfattet, at du har cybercity abbonement, eller bruger tiscali (world online) også cisco 677 ?
11. juli 2001 - 16:18
#11
jo det er tiscali jeg bruger
11. juli 2001 - 16:22
#12
Nåååå, så er det jo også helt lige gyldigt for dig, at CyberCity har lavet stavefejl på deres hjemmeside.... :)
11. juli 2001 - 16:24
#13
Fik du det til at virke?
11. juli 2001 - 16:24
#14
jepper men det med 0.0.0.0 og timeouten var god information
11. juli 2001 - 16:24
#15
Det kalder jeg et hurtigt svar: 3 sekunder :)
11. juli 2001 - 16:24
#16
hov, ikke endnu du var hurtigst
11. juli 2001 - 16:25
#17
5 sekunder :-)
11. juli 2001 - 16:26
#18
jow, kaos nå det er værst, men nej det virker ikke endnu :o)
11. juli 2001 - 16:28
#19
Ellers så prøv at ringe til Tiscali og få dem til at gøre det for dig, det tager kun 5 minutter. Det kan man i hvert fald hos CyberCity.
11. juli 2001 - 16:29
#20
det er den sidste mulighed men alle de andre forwards virker som de skal, så jeg kæmper lige vidre lide endnu
11. juli 2001 - 16:32
#21
Vil du ikke lige skrive hvis du så finder ud af hvad problemet er ? Thank
11. juli 2001 - 16:33
#22
jo det skal jeg nok
11. juli 2001 - 17:45
#23
Det var fordi at jeg havde forwarded port 21 0.0.0.0 ude fra til port 110 (pop3) , så takkede være forklaringen med 0.0.0.0 skiftede jeg ip\'en ud
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.