Avatar billede aare_o Nybegynder
05. august 2009 - 22:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oister og to computere

Hey

Er der nogle der ved om det er muligt, at tillade andre brugere på et ad hoc nætværket, at oprette forbindelse til insternettet med et Oister modem? Det skal være sådan at to bærbare skal kunne komme på nettet samtidig med et Oister modem.

Det er ikke et spørgsmålen om hvordan man gør, men om det skal lade sig gøre.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2009 - 23:44 #1
Ja, det kan lade sig gøre.
Kig her:
http://www.eksperten.dk/spm/882510
Avatar billede aare_o Nybegynder
06. august 2009 - 18:41 #2
Okay tak. Så tror jeg at jeg må køben sådan en.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2009 - 00:01 #3
Hvis du læser længere nede på siden kan du se at der også findes programmer til deling af internet. Måske kunne de bruges?