Avatar billede mikkel6600 Nybegynder
05. august 2009 - 19:30 Der er 4 kommentarer

Itunes

Heej.
Jeg har for nyligt købt en ipod touch, og derfor oprettede jeg en itunes konto så jeg kunne købe den nyeste opdatering. Udover det skulle jeg også bruge min itunes konto til at hente programmer, spil, musik osv. Men når jeg henter programmer og så prøver at synkronisere dem til min ipod dukker et vindue op hvor der står at min computer skal være godkendt for at kunne synkronisere programmerne og spilene. Der står også hvordan man godkender sin computer. Så jeg gør som der står og prøver igen. Men den siger det samme. Jeg har prøvet med flere programmer og spil men der sker det samme hver gang.
Nogen der har en løsning på dette problem?
05. august 2009 - 19:44 #1
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede mikkel6600 Nybegynder
05. august 2009 - 19:49 #2
Vista :D
05. august 2009 - 20:04 #3
... nu kender jeg ikke lige den 'detalje' mht iTunes - men start programmet med HøjreMusseTast "Kør som Administrator..." ???
Avatar billede mikkel6600 Nybegynder
05. august 2009 - 21:55 #4
Hmm, prøv at downloade en af de "free apps" og så åbne det via din computer. Så kan det være at det samme dukker op ved dig.
Det der "kør som adminstrator står der ikke når jeg højreklikker på ikonet.