Avatar billede evildoctor Praktikant
05. august 2009 - 16:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sync mobil og Google calendar via computer

Har overvejet at flytte alle mine mails, kontakter og kalender til min google account fremfor at bruge Outlook. Er lidt nemmere access i længden!

Det er bare vigtigt for mig at kunne synkronisere vores kalender med vores mobiltelefoner.
Det skal helst foregå fra vores centrale computer i huset via bluetooth, og jeg håber at der findes noget software der kan klare det???
Nogen der ved om det sync'er lige så godt og problemfrit som Outlook gør??

Jeg har søgt lidt på nettet, men de løsninger jeg syntes at kunne finde går allesammen på at man sync'er via mobilens data-trafik, altså via mobilnettet, og det gider jeg egentlig ikke at betale for på alle vores telefoner med mindre det virkelig ER den eneste mulighed.

Håber nogen kan hjælpe :)
Avatar billede jansvendsen Nybegynder
09. august 2009 - 13:11 #1
Bruger du Outlook på din pc og Windows mobile på din mobil?
Avatar billede evildoctor Praktikant
01. januar 2010 - 15:40 #2
Købte en iPhone...
Integration med Gmail og GCalendar - FLAWLESS!!! :)