Avatar billede mfriis17 Nybegynder
11. juli 2001 - 14:52 Der er 11 kommentarer

Download af filer (mp3, video(friends(venner)) osv.)

Hvor kan man finde et godt program til at downloade mp3 og videofiler´... Hvad kan i anbefale!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. juli 2001 - 14:55 #1
det kommer du ikke langt med på eksperten.dk, der den kun er til lovlige ting...
Avatar billede maniacdog Nybegynder
11. juli 2001 - 14:56 #2
dalbjerg> prøv og læs på http://www.eksperten.dk/spm/88075
Hotpop mfl. har en \"kamp\" mht. til disse programmer.
Avatar billede prodic Mester
11. juli 2001 - 14:59 #3
Maniacdog->Nå spørgsmålet direkte går på at hente film/serier såsom venner/friends, så er der vist ingen tvivl om at det er ulovligt.
Men ellers har du ret, der er en lille diskussion igang i det spørgsmål.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
11. juli 2001 - 15:00 #4
Nej okay, det havde jeg lige over\"læst\"...sorry ;)
Avatar billede bbs Nybegynder
11. juli 2001 - 15:04 #5
Du kan søge efter \"Program ligesom Napster\"
Her på eksperten.dk, da det har været oppe før, der kom mange henvendelser i det spørsmål...
Avatar billede prodic Mester
11. juli 2001 - 15:10 #6
bbs->Hvor smart er du lige nu? Der er da ingen grund til at køre det mere \"kendt\" end det er i forvejen.
Især ikke når det er ulovligt.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. juli 2001 - 15:13 #7
prodic>> Napster er ikke ulovligt, så længe du ikke bruger det til ulovlige formål. Men så lige dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/87000 Det er samme diskution, og jeg er helt enig i at det er ulovligt.
Avatar billede mfriis17 Nybegynder
11. juli 2001 - 15:14 #8
Man skal da for fanden bruge internettet til et eller andet :-)
Avatar billede prodic Mester
11. juli 2001 - 15:20 #9
James_t_dk->Nej napster er ikke ulovligt, det er i og for sig heller ikke det diskussionen går på.
Den går på hvorvidt reglerne på Eksperten.dk er overtrådte.
Det er 2 vidt forskellige ting.

mfriis17->Jeps - men du skal ikke bruge Eksperten.dk til at finde de ting igennem.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. juli 2001 - 16:16 #10
Prodic>> Helt enig, hvis vi fortæller ham hvor han kan hente tingene så er det ulovligt, men det må det jo så også være at sige at han skal bruge napster!!!

Desuden er jeg helt enig i din afsluttende kommentar til mfriis17.
Avatar billede hotpop Novice
11. juli 2001 - 22:12 #11
mfriis17> luk du bare dit spm igen: http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml