Avatar billede mr_tob Nybegynder
04. august 2009 - 23:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med ekstern harddisc til mac/PC

Jeg prøver desperat at få min Maxtor Onetouch4 Harddisc til at få til at fungere både på min kærestes PC og min egen Macbook Pro. Jeg har forgæves forsøgt at formatere den til et uni-format (FAT32) på min macs diskværktøj. Det lykkes fint, men så snart jeg sætter harddisc'en i PC'en, kan jeg ikke undgå at skulle konvertere den tilbage til NTFS-formatet, før de to enheder vil tale ordentligt sammen. Og gør jeg det, ja så virker den ikke på mac'en bagefter.

Så hvad gør jeg nu? Er der feks. andre måder at formatere den til brug på begge maskiner - eller er jeg bare helt galt på den?
Avatar billede serverservice Praktikant
05. august 2009 - 13:43 #1
Værsgo igen og Hej

Du burde kunne se den i windows når den er fat32 selvom du har NTFS - men jeg kan anbefale at anvende format tool fra hp og så prøve igen.

http://www.bay-wolf.com/usbmemstick.htm
Avatar billede mr_tob Nybegynder
18. juli 2012 - 20:25 #2
...
Avatar billede mr_tob Nybegynder
18. juli 2012 - 20:28 #3
Gammelt indlæg uden løsning desværre. Købte mig en ny harddisk.
Avatar billede mr_tob Nybegynder
18. juli 2012 - 20:28 #4
Det er desværre ikke den rigtige læsning.