Avatar billede iso|code Nybegynder
21. december 1999 - 20:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Borland C++Builder = TPanel Class

Hver gang jeg vil køre mine Internet
programmer får jeg en fejl.

Sådan ser den ud:
Project Project1.exe raised exception class ECLassNotFound with message
'Class TPanel not found'. Process stopped. Use Step or Run to continue.

Jeg mangler nogle class...
Hvad kan jeg gøre ved det?

Hilsen Isometric
theis_superman@hotmail.com
Avatar billede jinxed Nybegynder
07. januar 2000 - 11:14 #1
Hej Isometric/Theis

TPanel lyder som Delphi og ikke C++

Jinxed : ]
Avatar billede dmk Nybegynder
07. januar 2000 - 11:24 #2
>>jinxed:

Det er da rigtigt at TPanel i sin tid blev lavet til Delphi, sammen med resten af VCL (Visual Component Library). Men da Borland lavede C++ Builder, genbrugte de hele deres bibliotek fra Delphi, så alle VCL objekter findes også i C++ Builder.

Og hvis du studerer overskriften på spørgsmålet, så står der også "Borland C++ Builder". Så den er god nok, kategorien er i orden!

DMK
Avatar billede dmk Nybegynder
07. januar 2000 - 11:26 #3
Har du prøvet at lave dit program med "no runtime packages"?

Se mit svar fra spg:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7988

DMK
Avatar billede jinxed Nybegynder
07. januar 2000 - 13:29 #4
>>DMk:

oki, jeg må indrømme at jeg selv bruger cygnus og visual(sidstnævnte under tvang : )

jinxed