Avatar billede mikkel_k Nybegynder
01. august 2009 - 17:10 Der er 1 kommentar

Problemer med formatering/gendannelse af Medion PC med Vista Home Premium.

Hej Eksperter.

Jeg har haft problemer med min stationære Medion Akoya MD 8393 PC.

Det skal siges, at der er en RECOVERY-partition, men der skal bruges recovery-cd for at formatere.

Jeg har for et par måneder siden installeret Windows 7 i stedet for det originale Vista Home Premium.

Da jeg nu forsøger at geninstallere mit medfølgende Vista Home Premium på recovery-cd'en (efter formatering af den primære harddisk-partition) får jeg ca. 60 % inde i punktet "Dekomprimerer filer" en fejlmeddelelse: "Fejlmeddelelse 0x80070570"

Jeg tænkte, at der var noget i vejen med CD'en, og har derfor prøvet at installere fra min tidligere brugte Windows 7-CD, men med samme fejlmeddelelse. Da Harddisken (minus recovery-partitionen) er formateret, er der ingenting tilbage at starte fra.

Desuden får jeg regelmæssigt Blue Screens  med bl.a. "PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA" og andre ting under installationen (der altid fejler).

Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe mig. Orker ikke at skulle sende computeren ind til Medion.

på forhånd tak,

Mvh Mikkel_k
Avatar billede matcho Nybegynder
01. august 2009 - 18:04 #1
Har du prøvet og slette partitionen det hjælper sommetider,og opret så ny partition og formater.