Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
27. juli 2009 - 20:21 Der er 9 kommentarer

søger programør til webside

hej jeg søger en programør til opbygning af nyt side, som skal i korte træk kunne håndtere (batch penge overførsler) plus det skal kunne checke et track and trace numme og verfiser sig selv og køre de batch automatisk.

Hvis du kan klare denne opgave er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh
Casper Rasmussen
Avatar billede lakridserne Nybegynder
27. juli 2009 - 20:24 #1
Kan jeg få lidt mere detaljer? (Skal det være en webshop, eller hvad skal det være for noget?)
Avatar billede lakridserne Nybegynder
27. juli 2009 - 20:25 #2
Kan jeg venligst få lidt flere detaljer?
Avatar billede snowball Novice
27. juli 2009 - 20:27 #3
Jeg har lukket dit andet spørgsmål om det samme emne.

Husk venligst at det ikke er tilladt at oprette det samme spørgsmål i flere kategorier, og en gang bedes du venligst oprette sådanne spørgsmål i én af de passende kategorier til sådanne ting - f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/ hvor der både er en ASP og PHP kategori, tak :)
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
27. juli 2009 - 20:44 #4
det er et dating modul der skal laves om så det er et (model side) men med næsten samme funktioner sådan her ser site map ud nu. det er er nogle funktioner der skal slåes fra og nogle rettelse i de moduler der er nu.

Site Map
» Indeks » Join Now    Step 1: Personal Info    Step 2: Multimedia Album    Step 3: My description    Step 4: My Notice    Step 5: Min personlighed    Step 6: Mit ønskede portræt: Hvis jeg var... Ville det være...    Step 7: Han/Hendes interesser    Step 8: My Partner Criteria Information    Step 9: Han/Hendes interesser    Member Login    Tell a Friend » Hjemmeside » Members who have    Visited my page    Want to meet me    Send me a kiss    Emailed You » Members who have    Perfect match    Want to meet them    Send them a kiss    Emailed    Horoscope  » Min profil    General Description    Self-Portrait    Desired Partner Criteria    Multimedia Album » Min konto » Min registrerings information    Ændre kodeord    Konto    ændre gruppe    Mine alarmer    System alarmer    Abonnement » My Blog    My Blog    Calendar    Friends    Chat    IM    Forum    Events    Gift Shop    Invite friends    Club    Avanceret søgning  » Hurtig søgning » Søg    country Søg    postnummer Søg    Udfra login    Direkte søgning » Email    indboks    udboks    skriv    Multimedia Gallery » Classifieds    Post ad    All ads    My ads    Min hot liste    Min blacklist    Mit perfekte match    Nyheder    Rundvisning    Dating Advice    Kontakt    Hjælp    Anbefalinger    General betingelser    Press    Success Stories » Personal organizer    My Bookmarks    My Events Statistics    Billing History    Homepage management    Site Map    log off
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
27. juli 2009 - 20:45 #5
tak for info snowball :P
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
27. juli 2009 - 20:55 #6
ups lakridserne se lige borte for den besked oppe over, jeg har lavet 2 efterspørgsler, og svare på den forkerte nu.

prøver at forklare så godt jeg kan :o)

(bruger2=forsender)
(bruger1=betaler)

NÅ det det skulle kunne er at modtage penge fra en bruger1 og lande på min firma konto, så er der en anden bruger2 som bruger samme interfase næsten som bruger 1 bort set fra han kan ikke ind belate penge, men kan dog kun indtaste en track and trace kode, som systemet skal automatisk verfiser når pakken er i omløb, og det skal sætte en automatisk udbetaling i gang til bruger2. håber det her giver mere mening :o)
Avatar billede lakridserne Nybegynder
27. juli 2009 - 23:20 #7
Altså pengeoverførsel mellem bruger1 og 2, ikke?
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
27. juli 2009 - 23:45 #8
jo men skal midlertide så på en firma konto til bruger2 får lagt hans track and trace nummer ind, og man kan se pakke er i bevægelse, så udløser den penge til bruger 1.

figur forklaring
Betaling: sendes af bruger1 til firmakonto, derefter alt ok, så sendes de til bruger2.

Forsendelse: bruger2 kan se at betaler1 har sendt penge, og får nu et synlig track and trace feldt op, hvor han indtaster TT kode og sige ok, så går der nok en dags tid så er pakke under vejs og TT viser nu hvilken posthus pakken er på, det vil sige pakke er på vej betaler, alt ok og udløser nu penge til forsender.

håber du giver lidt mening :o)
Avatar billede lakridserne Nybegynder
27. juli 2009 - 23:56 #9
Jep. Det kræver lidt research, men jeg kan måske godt.