Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
27. juli 2009 - 20:16 Der er 3 kommentarer

redegering af php script stort side, programør søges

hej vi ligger inde med et lille problem, vil har et færdig programeret site som skal redigeres, udsene skal laves om, funktioner skal slettes og laves om, integrering af betalings systemer DIPS. hvis du tror eller ved du kan håndtere denne opgave er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh
Casper Rasmussen
Avatar billede repox Seniormester
27. juli 2009 - 20:46 #1
I virkeligheden bør du udspecificere opgaven lidt mere detaljeret og angive forventet økonomi/tidsforbrug og så lægge indlægget i kategorien 'Opgaver'
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
27. juli 2009 - 21:25 #2
det er et dating modul der skal laves om så det er et (model side) men med næsten samme funktioner sådan her ser site map ud nu. det er er nogle funktioner der skal slåes fra og nogle rettelse i de moduler der er nu, plus der skal addes nogle ny funktioner.

har ikke lige en ide om hvorlang tid det vil tage men regner med det kan gøres på en lille uge, og hvad du vil have for at lave det ved jeg ikke men du kan komme med et bud, vi kan evt sende mit/dit nummer så tror jeg det er lættere at forklare.

Site Map
» Indeks » Join Now    Step 1: Personal Info    Step 2: Multimedia Album    Step 3: My description    Step 4: My Notice    Step 5: Min personlighed    Step 6: Mit ønskede portræt: Hvis jeg var... Ville det være...    Step 7: Han/Hendes interesser    Step 8: My Partner Criteria Information    Step 9: Han/Hendes interesser    Member Login    Tell a Friend » Hjemmeside » Members who have    Visited my page    Want to meet me    Send me a kiss    Emailed You » Members who have    Perfect match    Want to meet them    Send them a kiss    Emailed    Horoscope  » Min profil    General Description    Self-Portrait    Desired Partner Criteria    Multimedia Album » Min konto » Min registrerings information    Ændre kodeord    Konto    ændre gruppe    Mine alarmer    System alarmer    Abonnement » My Blog    My Blog    Calendar    Friends    Chat    IM    Forum    Events    Gift Shop    Invite friends    Club    Avanceret søgning  » Hurtig søgning » Søg    country Søg    postnummer Søg    Udfra login    Direkte søgning » Email    indboks    udboks    skriv    Multimedia Gallery » Classifieds    Post ad    All ads    My ads    Min hot liste    Min blacklist    Mit perfekte match    Nyheder    Rundvisning    Dating Advice    Kontakt    Hjælp    Anbefalinger    General betingelser    Press    Success Stories » Personal organizer    My Bookmarks    My Events Statistics    Billing History    Homepage management    Site Map    log off
Avatar billede repox Seniormester
27. juli 2009 - 21:33 #3
Det er altså ikke til at vurdere noget som helst ud fra en sådan beskrivelse. Det virker lidt useriøst og ambitionløst; ja, undskyld mit fransk.

Lav en oversigt over hvad du ønsker dig sitet skal kunne, lav en oversigt over hvad det nuværende site er i stand til i forhold til dine ønsker. Har du krav til genbrug? Skal der laves både backend og frontend og så videre...