Avatar billede oeland Nybegynder
26. juli 2009 - 10:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Del filer mellem Vista og Mac

Min nabo og jeg deler netværk via min Linksys router.
Vi kan godt se hinandens pc på netværket, men kan ikke få adgang til hinandens maskiner.

Jeg har slået alt netværksdeling til i "Netværks- og delingscenter".

Når jeg forsøger at gå ind på min nabos macbook, så får jeg fejlkode 0x80070035, som jeg kan fornemme på nettet, kan skyldes mange ting.

Men jeg leder efter en, som kan give mig step-by-step guiden til, hvordan vi får de to maskiner til at snakke sammen.

what to do?

Mvh Jens
Avatar billede rexman Nybegynder
26. juli 2009 - 13:24 #1
Avatar billede oeland Nybegynder
26. juli 2009 - 17:58 #2
Tak for det... det er bare super.

Læg endelig et svar ;o)
Avatar billede rexman Nybegynder
26. juli 2009 - 18:13 #3
Det var lidt :-)