Avatar billede obamama Nybegynder
24. juli 2009 - 22:15 Der er 5 kommentarer

wellness hotel ferie i sverige - gerne malmø. denne weekend/næste uge. Kom med links

Skal med kæresten på noget wellness. Har en 2-dages overnatning i KBH på lækkert hotel med wellness (spa, massage osv) på hånden.

Men tænkte at det måtte være billigere - og sjovere - i Sverige. Har googlet, indtil videre uden held.

200p til den der kommer med et brugbart link til et sted i Sverige (helst i/nær malmø), hvor man kan overnatte 2 nætter og samtidig have wellness (spa, massage, ...). Gerne lidt luksus over det - for ca 2000,- pr person. fx. søn-tir eller tir-ons
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2009 - 15:01 #1
Jeg har selv haft en god oplevelse her: http://tylosand.se/
Avatar billede obamama Nybegynder
01. august 2009 - 14:14 #2
Øv - det var for sent. Det var dog super på hotellet i KBH. Smid svar og få lidt points for indsatsen
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2009 - 16:07 #3
Det var så lidt :)
Avatar billede shanesmith949 Nybegynder
03. november 2014 - 07:37 #4
Nu bor jeg selv tyskland, men da vi var senest på ferie, tog vi først forbi Århus by hvor vi opholdte os på Helnan Hotel, og derefter da vi skulle igennem Sverige, så var vi hos Hotel Chaplin I Landskrona. Det var 2 rigtig gode hoteller.

Der kommer lige et link her, men kan ikke huske linket på den anden..
<a href="http://www.helnan.dk/marselis/hotel-i-aarhus">Hotel Århus</a>
Avatar billede shanesmith949 Nybegynder
03. november 2014 - 07:40 #5
Nu bor jeg selv tyskland, men da vi var senest på ferie, tog vi først forbi Århus by hvor vi opholdte os på Helnan Hotel, og derefter da vi skulle igennem Sverige, så var vi hos Hotel Chaplin I Landskrona. Det var 2 rigtig gode hoteller.

Der kommer lige et link her, men kan ikke huske linket på den anden..
http://www.helnan.dk/marselis/hotel-i-aarhus