Avatar billede obamama Nybegynder
20. juli 2009 - 10:23 Der er 7 kommentarer

Ferie 3-5 dage næste uge - kom med ideer

Har fra fredag denne uge til torsdag morgen næste uge.

2 personer (kærester) på 30 år... har brug for en god oplevelse sammen, kun de to.

Hvorhen? Hvad? Noget der er overskueligt at arrangere, og ikke koster en milliard.

Ud over afbudsrejser, hvad kan I så foreslå? Noget kør-selv? En tur til Vesterhavet? Samsø? 3 dage i Malmø? Eller 3 dage i Hamborg, kør-selv? Tog-tur til ??? Eller?

Kom lige med 5-10 ideer
Avatar billede zuuzahn Nybegynder
20. juli 2009 - 11:49 #1
vejret er jo ikke det bedste. I nakskov er der en ubåd man kan komme ind i. >en snæver oplevelse..< fortsætter i videre i retning mod syd, er der i stralsund (tyskland) et kirketårn man kan kommeop i. det er en super hyggelig by, og opstigningen i tårnet kræver stærke nerver. Berlin er en fantastisk by. mange hyggelige steder.og vejret er jo bedre deromkring. så når i vist ikke meget længere hvis i ikke skal bruge al tiden på at køre.
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2009 - 20:33 #2
Spring på en flyver til Prag. Tager en time og koster meget lidt.
Masser af se på og chekiet er meget billigt og mere Europæisk/Dansk end andre storbyer.

Ellers en Slap af ferie på Tenerife. Vejret er ligesom usikkert i Europa de næste par uger. Lej en bil og brug et par dage med at tonse op af Vulkanen Teide 3600 Meters højde og ekstrem bjergkørsel, der kan tage pusten fra enhver.
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2009 - 17:02 #3
Nu ved jeg ikke hvor du bor eller hvad din pris er. Jeg har lige været en weekend her www.tylosand.se og det var virkeligt dejligt. Det tager omkring 2 timer fra storkøbenhavn i bil, med færgen. Dejlig STOR morgenmadsbuffet, afslapning af god kvalitet med 1 minuts gang til stranden. Og så var der utoligt godt gang i natklubben for alle aldre, hvis det skulle være noget ;)
Avatar billede Brichs Nybegynder
24. juli 2009 - 07:45 #4
Ellers er Berlin en fantastisk smuk by, med en masse forskelligt. Deres zoologisk have er fortræffelig, og de har nogle fantastiske musseer. Samtidig er der al historien med Berlin Muren, og checkpoint charlie er klart et besøg værd.

Kan desuden klart anbefale Hotel Aldea. Det har beliggenhed i udkanten af byens homokvarter, så det skal man lige være opmærksom på, men ligger lige ved siden af en metrostation, så det er supernemt at komme rundt. Ligger i gå-afstand fra Kurfürstendamm, og tæt på både pottdamer platz og Brandenburger Tor.
Der er lækker morgenmadsbuffet, og pæne, rene værelser.

http://www.agon-aldea.de/en/agonaldea

ellers er en tur til Sverige også at anbefale, priserne deroppe er jo fantastiske for tiden. Luksushoteller sparer man pludselig 25% på :-)
Avatar billede obamama Nybegynder
01. august 2009 - 14:16 #5
smid svar allesammen
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2009 - 16:08 #6
okay :)
Avatar billede Brichs Nybegynder
07. september 2009 - 09:13 #7
Ok