Avatar billede goatslammer Nybegynder
19. juli 2009 - 14:47 Der er 6 kommentarer

dansk ip i udlandet

Hej alle,

Nogle der ved om det er muligt på en eller anden nem måde at "narre" web tv udbydere til at tro at man har en dansk ip adresse?

Jeg bor i Malmø og ville rigtig gerne se nogle fodboldkampe som bliver vist via web tv. Men desværre skal man have en dansk ip for at købe sig adgang til at se dem.

Jeg er absolut ingen haj til opsætninger osv. Kan det gøres forholdvist enkelt og i så fald hvordan?

Mange tak for hjælpen!
Avatar billede grippen Nybegynder
19. juli 2009 - 17:00 #1
vpn eller proxy, som står i danmark.
Avatar billede goatslammer Nybegynder
19. juli 2009 - 21:10 #2
Og hvis man så ikke har nogen ide om hvad det betyder, er man så tabt?
Avatar billede grippen Nybegynder
19. juli 2009 - 21:17 #3
vpn er en krypteret forbindelse mellem dig og den server du logger på. Når du er logget på, vil al din internet trafik gå gennem denne server og dermed får du serverens IP adresse.

En proxy kører via http (såvidt jeg ved), men kender kun hidemyass.com, men det er US servere.

Men kender ikke lige nogen danske vpn eller proxy servere
Avatar billede tomBFG Nybegynder
23. november 2010 - 13:48 #4
Hej,

Kan anbefale citizenvpn.com der er en ny Dansk VPN med bla. Dansk server (og Amerikansk). Man kan sagtens se DR TV stabilt med den fra udlandet...

Mvh.
Avatar billede Hansi321 Nybegynder
14. april 2011 - 15:14 #5
Hvis der stadig søges en dansk VPN, så kan jeg anbefale VPN-byen, det er en god stabil VPN server, der giver fuld adgang til diverse ting, der skal bruges en dansk IP til.

Deres hjemmeside er ikke oppe endnu, men der kan skrives til admin@nasjn.net

Det er billig og det er en rigtig god båndbredde.
Avatar billede morten-bork Nybegynder
17. maj 2011 - 18:50 #6
Der er nu mulighed for at bestille over vores hjemmeside www.VPN-Byen.dk eller kontakte os på mb@nasjn.net