Avatar billede ccarsten Nybegynder
17. juli 2009 - 17:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Joomla

dav's alle Eksperter..

Jeg har problemer med min Joomla V. 1.5.12

jeg har nogle "ting" der skal sættes på sitet, med det der "Extension Manager" når jeg trykker på upload skriver den bare "Warning! Failed to move file." ?? hvad skal jeg gøre for at få det til at virke..?

er ikke ekspert i Jooml....!
Avatar billede ccarsten Nybegynder
17. juli 2009 - 17:53 #1
er ikke ekspert i Joomla*....!
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2009 - 18:01 #2
Prøv at gøre følgende fra admin-delen:

Gå til Hjælp->Systeminfo->mapperettigheder og check om alle de listede mapper står som "skrivbar". Hvis ikke, skal du gøre dem skrivbare fra FTP (CHMOD 777)

Se eventuelt mere her: http://docs.joomla.org/How_to_solve_Installation_errors_Extension_Manager
Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. juli 2009 - 01:33 #3
kaloer
tak det virker!
send svar...
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2009 - 08:50 #4
Det lyder godt!

På forhånd tak for point :)