Avatar billede arnebalsby Nybegynder
17. juli 2009 - 16:31 Der er 2 kommentarer

Kender nogen en lille usynlig flash som kan spille wav lyde ?

Kender nogen en lille usynlig flash som kan spille wav filer, den skal kunne scriptes fra javascript.

Det skal bruges på en html side til at spille små sjove lyde ?
Avatar billede all4n Nybegynder
20. juli 2009 - 11:50 #1
Hvordan skal den være usynlig?
Avatar billede arnebalsby Nybegynder
20. juli 2009 - 14:27 #2
Den skal være til at spille musik i baggrunden, som bliver styret af javascript/html´en, så den skal ikke have nogen visuel del.

Men måske må jeg lave den selv, jeg tror ikke det kan være så svært, selvom jeg ikke har noget erfaring med flash.