Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2009 - 22:08 Der er 2 kommentarer

Fejl ved opdatering af NVIDIA Geforce

Hej alle

Jeg har en bærbar Acer Aspire 5520. Hver gang jeg prøver at opdater NVIDIA GeForce 7000M / nForce 610M via Windows Update, kommer den med "Fundne fejl: Kode 800705B4  Windows Update har fundet en ukendt fejl".

Der står så et link til noget support fra Microsoft, men det var ikke noget der virkede. Jeg har været inde og kigge lidt på Google efter fejlkoden, men det gav intet brugbart resultat.

Håber I kan hjælpe.

På forhånd mange tak.
Avatar billede -Munken- Nybegynder
16. juli 2009 - 23:30 #1
Hvad står der i log filen?

Tjek her: %windir%\Windowsupdate.log

Find der, hvor den fejlen, og prøv lige at kopier det herind engang.

M.
Avatar billede Jeez Nybegynder
17. juli 2009 - 17:17 #2
Prøv at afinstallere driveren og installere den nye og se om det hjælper.