Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2009 - 13:07 Der er 3 kommentarer

Digital TV... Nu virker det, nu virker det ik, nu virker det...

Hej...
Jeg har fornylyg købt en 32" philips fladskærm med inbygget DVB-T/C tuner... Da jeg fik sat op og installeret analoge kanaler virkede det fint, men de var grumsede...
Jeg besluttede derfor at prøve at købe et programkort hos Yousee, dog uden programpakke - da det bare var som forsøg.
Programkortet lader til at virke fint og tv´et har også registreret kortet.
ifølge yousee bør man kunne se TV2 Sport HD & Kanal5 HD, uden at købe en programpakke.

Her kommer mit problem:
Når jeg tænder mit tv på kanal 1 (TV2 Sport HD) kommer der fint og skapt billed på. Men skifter jeg fx til kanal 2 og så tilbage til TV2 Sport HD, er der ikke længere noget billed...? og programplads 8 (Kanal5 HD) har jeg aldrig kunne se billed på...
Det skal også siges at når jeg skifter fra TV2 Sport HD til fx BBC HD, FØRSTE GANG, er der nærmest ikke noget billed (kun lidt flimmer i toppen) men anden gang er der overhovedet ikke noget billed...

Jeg har haft kortet i ca 3 uger nu...

Håber der er nogen der har noget mere viden end jeg hvad angår dette...

På forhånd Tak !
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2009 - 13:24 #1
Har de evnt, været inde på Philips hjemmeside, under din skærm, og se om der er en firmware opdatering ?
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2009 - 16:08 #2
ja det har jeg været...
Avatar billede MRls Nybegynder
10. juli 2009 - 13:42 #3
Måske er der ikke god nok dækning fra yousee, ring til dem og hør om der er foringet signal der hvor du bor