Avatar billede sjanten22 Nybegynder
08. juli 2009 - 14:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Intel(R) 82566DM gigabyte network connection spørgsmål!

Jeg sidder og forsøger at tweake lidt. Jeg spiller en del online spil herunder Battlefield 2. Ud over standard tweaking i User.con filerne burde der være andre måder at tweake sit spil. Jeg har dog erfaret at tweaking af BF2 filerne ikke giver det store og virker måske slet ikke. Så mit næste mål er netværkskortet.
Jeg har fundet i netværkforbindelser- egenskaber- konfiugurer- performance options. Der er forskellige muligheder. Der er:
1.Adaptive Inter-frame spacing
2.Flow Control
3.Interrupt Moderation Rate
4.Recieve Descriptors
5.Transmit Desriptors

Jeg har ikke rigtigt kunne google mig frem til nogen om det katagorier.. er der nogen der kan hjælpe mig at forklarer hvad de forskellige gør eller evt komme med gode ideer til tweaking af ens netværk til onlinespil.

Har forresten prøvet:

TCPoptimizer
Fast profil hos Fullrate..

Den her er i den store ende da dette kan give stor indflydelse på mit online spil
Avatar billede sjanten22 Nybegynder
11. juli 2009 - 13:35 #1
er der virkelig ingen der har søgt ly for det dårlige vejr her på det seneste?  der må da være et par eksperter der kan hjælpe her?
Avatar billede sjanten22 Nybegynder
19. juli 2009 - 20:10 #2
bump
Avatar billede sjanten22 Nybegynder
10. september 2010 - 21:25 #3
løst