Avatar billede zims Nybegynder
07. juli 2009 - 15:44 Der er 7 kommentarer

Bios fejl - update

Jeg har lige overtaget en hjemmebygget pc fra en ven, jeg kan ikke starte den op, og på motherboardet viser den fejlen FF. det skulle betyde fejl på bios.

kortet er et epox ep-4pca3 jeg kan ikke finde en tilgængelig bios update nogen steder, og hvordan opdatere jeg når jeg ikke kan starte den op? har prøvet at ta det lille mem batteri ud, men den laver samme fejl, er virkelig på herrens mark her.
Avatar billede justrace Novice
07. juli 2009 - 17:59 #2
Avatar billede zims Nybegynder
07. juli 2009 - 18:12 #3
1 link. er død
2. link er dette kort ikk imellem.
Avatar billede justrace Novice
07. juli 2009 - 20:31 #4
Hvis man ikke gider kigge efter, finder man jo ikke noget, men det er også nemmere jeg gør det:  http://www.epox.com/product.asp?id=EP-4PCA3plus
Avatar billede zims Nybegynder
07. juli 2009 - 21:47 #5
så langt er jeg os kommet, problemet er du ikke kan hente bios. den linker til en ftp server, som der ikke findes pass og user til.

er ikk helt tabt :)
Avatar billede justrace Novice
07. juli 2009 - 22:06 #6
Nå ok, men nu skre du jo:  2. link er dette kort ikk imellem.
Avatar billede zims Nybegynder
09. juli 2009 - 15:10 #7
fandt ud af en kodensator er brændt sammen. så bundkortet er død