Avatar billede killex Nybegynder
03. juli 2009 - 10:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med wireless i virtual pc

Jeg sidder og roder med noget virtual pc 2007, og er i den forbindelse stødt ind i et problem.

Jeg har en wireless stik som jeg gerne vil have til at fungere som et wireless netkort i den virtuelle maskine. Jeg har tilføjet netkortet til den virtuelle maskine og nu kommer så problemet.

Netkortet findes ikke som et trådløst netkort, men som et alm. emuleret netkort.

Kan det ikke lade sig gøre at have et trådløst netkort i Virtuel pc, som kan konfigureres fra virtuel PC?

På forhånd tak.
Avatar billede mrtn Nybegynder
03. juli 2009 - 22:05 #1
Nej. Hvis man bruger et fysisk netkort på hosten, vil det altid blive emuleret til et bestemt virtuelt netkort.

Har selv brugt Virtual PC meget indtil jeg fandt virtual box. Kender du det?

Se her:
http://www.virtualbox.org/
Avatar billede killex Nybegynder
06. juli 2009 - 08:26 #2
Tak for svaret. Jeg prøver lige virtual box og ser om det sku være noget